خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش یک کار کاملا تخصصی است و ما نیز آن ر به شرکت تخصصی پرستوی آبی ارگ سپردایم که از آغار ۱۳۸۳ تاکنون با ساماندهی شبکه ای مجرب از نمایندگی های فعال خدمات پس از فروش ضمن ارائه خدمات کیفی و مناسب به شهروندان و مشتریان، بارها از سوی مشتریان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران حائز رتبه برتر در حوزه جلب رضایت مندی مشتریان شده است.

پیشینه درخشان

از سال ۱۳۸۳ در کنار شما بوده ایم و در طول این سال ها سعی کرده ایم بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم. حاصل تلاش ما در طول این مدت منجر به تولید و عرضه  خودروهایی با کیفیت مونتاژ بالا و ماندگار شده اند. که از جمله آنها می توان به خودرووی هیوندای ورنا و هیوندای آوانته اشاره کرد. همچنین سابقه همکاری با معتبرترین خودروسازان چینی از جمله گریت وال و FAW نشان از عزم راسخ خودروسازان راین در راه ارائه بهترین ها به مشتریان محترم را دارد.

احترام به اصل مشتری مداری

در شرکت خودروسازان راین احترام به اصل مشتری مداری فقط محدود به فروش و خدمات پس از فروش خودرو نیست و از لحظه شروع تولید یک خودرو در خط تولید تا رسیدن آن به دست مشتری و بعد از آن ادامه پیدا می کند. ما خدمت به مشتریانمان را یک ارزش می دانیم و نه تنها به آن به عنوان هزینه نگاه نمی کنیم بلکه آن را اقتصادی ترین مدل سرمایه گذاری خود می دانیم.

ساختار منظم و اهداف مشخص

از همه امکانات، تاسیسات و عموامل موجود در شرکت خودروسازان راین به صورت کاملا هدفمند استفاده می کنیم تا مسیر روشن ترسیم شده در پیش رو را با اطمینان هر چه بیشتر طی کرده تا در نهایت به ایجاد حس دلچسب رضایت در شما منجر شود.