احترام به اصل مشتری مداری


شرکت خودرو سازان راین (RVMCO) خدمـت به مشتریان را یک ارزش می داند و نه  تنها به آن به عنوان هزینه نگاه  نمی کند، بلکه آن را اقتصادی ترین مدل سرمایه گذاری خود می پندارد. احترام به مشتری از لحظه تولید یک خودرو در خط تولید تا رسیدن آن به دست خریداران و بعد از آن در قالب خدمات پس از فروش ادامه خواهد داشت. این مجموعه با بهره گیری از ساختار منظم اهداف از پیش تعیین شده شناخت نیاز مشتریان، همسو بودن با بازارهای جهانی و داشتن خط و مشی مشخص، مسیر روشن پیش رو را با اطمینان هر چه بیشتر طی مي کند. مسیری که بدون شک غایت آن کسب رضایت و خرسندی مشتریان عزیز خواهد بود.

شرکت خودروسازان راین


پس از عقد قرار داد همکاری بین شرکت خودروسازان راین و شرکت هیوندای موتور کره جنوبی که یکی از پنج شرکت معتبر خودروساز در جهان می باشد. شرکت خودروسازان راین به طور رسمی تولید کننده خودرو خودروهای هیوندای در ایران نام گرفت. پس از راه اندازی خط تولید های هیوندای ورنا (اکسنت) و آوانته (النترا) و تولید و عرضه به بازار در این شرکت آغاز گردد. این شرکت، با توجه به عدم امکان تولید خودروهای هیوندای به واسطه اعمال تحریمات با در نظر گرفتن ظرفیت های بازار و پس از انجام بررسی دقیق شرکت های خودروساز معتبر، سرانجام موفق به عقد قرارداد با یکی از برترین شرکت های خودروسازی چین به نام گریت وال گردید. شرکت خودرو سازان راین همواره با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات و محصولات با کیفیت سعی داشته است تا خودروهایی با امکانات  پیشرفته و قیمت مناسب عرضه نماید.

راین خودرو خودروسازان راین

افتخارات شرکت خودروسازان راین


اخذ گواهینامه بین المللی ۲۰۰۲:۱۶۹۴۹ TS/ISO ازشرکت NORD TUV آلمان درسال ۱۳۸۷ اخذ چهار استاندارد اروپایی برای خودروی هیوندای (آوانته) معمولی و اتوماتیک در سال ۱۳۸۷. افزایش تولید به میزان ۷۵ درصد در سال ۱۳۸۹ نسبت به سال قبل. افزایش نرخ شاخص رضایتمندی مشتریان به میزان ۶۰ % در شش ماه اول سال ۱۳۸۹ نسبت به مدت مشابه در سال قبل. اخذ سه استاندارد اروپايی برای خودروی هیوندای (ورنا) معمولی و اتوماتیک در سال ۱۳۸۹٫اخذ گواهینامه ISO 9001:2008 از شرکت TUV NORD  آلمان در سال ۱۳۹۱. کسب رتبه های بالا (اول تا چهارم) در رتبه بندي کیفیت محصول توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI).

راین خودرو خودروسازان راین ولکس_ وی 5

خدمات پس از فروش


خدمات پس از فروش شرکت پرستوی آبی ارگ به جهت حمایت از مشتریان، فروش خودرو، تامین قطعات یدكي و ارائه خدمات پس از فروش براي خودروهای تولید شرکت خودروسازان راین گروهي کاردان و کارآزموده گرد هم آورده است. این شرکت علاوه بر عرضه قطعات یدكي اصلی، افزایش كمي و كیفي خدمات، اجرا نظام آراستگي، استقرار كارشناسان فني در نمایندگي های مجاز را سرلوح اهداف خود قرار داده است. شرکت پرستوی آبی در راستای چشم انداز ها و ماموریت های خویش با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان، بارها از سوی خریداران، بازرسان کیفیت و استاندارد ایران حائز رتبه برتر در حوزه جلب رضایت مندی مشتریان شده است.