احترام به اصل مشتری مداری

شرکت خودرو سازان راین (RVMCO) خدمـت به مشتریان را یک ارزش می داند و نه تنها به آن به عنوان هزینه نگاه نمی کند، بلکه آن را اقتصادی ترین مدل سرمایه گذاری خود می پندارد. احترام به مشتری از لحظه تولید یک خودرو در خط تولید تا رسیدن آن ب دست خریداران و بعد از آن در قالب خدمات پس از فروش ادامه خواهد داشت . این مجموع با بهره گیری از ساختار منظم، و اهداف  از پیش تعیین شده، شناخت نیاز مشتریان، همسو بودن با بازار های جهانی و داشتن خط و مشی مشخص، مسیر روشن پیش رو را با اطمینان هر چه بیشتر طی کند. مسیری که بدون شک غایت آن کسب رضایت و خرسندی مشتریان عزیز خواهد بود.

شرکت خودروسازان راین

پس از عقد  قرارداد همكاری بین شركت خودروسازان راین و شركت هیوندای موتور كره جنوبي كه یكي از پنج شركت معتبر خودروساز در جهان مي باشد، شرکت خودروسازان راین ب طور رسمی تولیدكننده خودروهای هیوندای در ایران نام گرفت. پـس از، راه اندازی خـط تولیـد های هیوندای ورنا اكسنت و آوانته (النترا) و تولید و عرضه به بازار در این شركت آغاز گردید. این شرکت با توجه به عدم امكان تولید خودروهای هیوندای به واسط اعمال تحریمات، با درنظر گرفتن ظرفیت های بازار و پس از انجام بررسی دقیق شركت های خودروساز معتبر، سرانجام موفق به عقد قرارداد با یكي از برترین شركت های خودروسازی چین ب نام گریت وال گردید.  همچنین در راستای توسعه محصولات خود این شرکت ضمن همكاری با شركتFAW  چین، برنامه ریزی دقیقي را جهت معرفي و تولید خودروی V5در سال ۹۵ نموده است . شركت خودروسازان راین همواره با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات و محصولات با كیفیت سعی داشته است تا خودروهایي با امكانات پیشرفت و قیمت مناسب عرضه نماید.

افتخارات خودروسازان راین

اخذ گواهینامه بین المللی ۲۰۰۲:۱۶۹۴۹ TS/ISO از شررکت NORD TUV آلمان در سال ۱۳۸۷ اخذ ۴ استاندارد اروپایی برای خودروی هیوندای(آوانته)   معمولی و اتوماتیک در سال ۱۳۸۷ افزایش تولید ب میزان ۷۵ درصد در سال ۱۳۸۹ نسبت به سال قبل . افزایش نرخ شااخص رضایتمندی مشتریان ب میزان ۶۰ % در شش ماه اول سال ۱۳۸۹ نسبت ب مدت مشابه در سال قبل. اخذ ۳ استاندارد  اروپائی برای خودروی هیوندای (ورنا) معمولی و اتوماتیک در سال ۱۳۸۹ اخذ گواهینام ۲۰۰۸:ISO9001 از شرکت NORD TUV آلمان در سال ۱۳۹۱ کسب رتبه های بالا (اول تا چهارم) در رنکینگ کیفیت محصول توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI).

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شرکت پرستوی آبی به جهت حمایت از مشتریان، فروش خودرو، تامین قطعات یدكي و ارائه خدمات پس از فروش به خودرو های تولید شرکت خودروسازان راین گروه کاردان و کارآزموده گرد هم آورده است. این شرکت علاوه بر عرضه قطعات یدكي اصلی، افزایش كمي و كیفي خدمات، اجرا نظام آراستگي، استقرار كارشناسان فني در نمایندگي های مجاز را سرلوح اهداف خود قرار داده است. شرکت پرستوی آبی در راستای چشم انداز ها و ماموریت های خویش با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان، بارها از سوی خریداران، بازرسان کیفیت و استاندارد ایران حائز رتبه برتر در حوزه جلب رضایت مندی مشتریان شده است.